Yin 75min – Lantion alueen rentouttava harjoitus

9,90  sis alv. 24%

Kuvaus

Lantion alueen kireyksiä helpottava yin-joogaharjoitus.

Harjoitus saattaa tuntua vahvalta, johtuen lantion alueen kireyksistä.

Selkärangan kierron jälkeen availemme lempeästi lantion eri kohtia sekä myös sisäreisiä, hengitellen ja rentouttaen lihaksia.

Harjoituksessa keskityt kehon rentouttamiseen ja mielen rauhoittamiseen. Annat hengitykselle mahdollisuuden hidastua ja pidentyä olemalla pitkäkestoisissa Yin-asanoissa.

Stressitasosi laskee sydämensykkeen hidastuessa. Löydettäessäsi syvemmän hengityskierron, saat lihaksille enemmän tilaa, jolloin kehon kireydet helpottuvat.

Yin-jooga kohdistuu kehon osiin, joissa ei ole paljon venyvyyttä – sidekudokset, nivelet ja jänteet. Jokainen asana on tärkeää rakentaa mahdollisimman rennoksi, jotta löydät passiivisen olemisen asanoissa ja pystyt välttämään aktiivista venytyksen tunnetta lihaksissa.

Voit tuntea hyvää oloa, rentoutta ja rauhaa koko olemuksessasi jo ensimmäisen Yin-tuntisi jälkeen.

Mukaan harjoitukseen voit ottaa joogatiilet ja/tai bolsterin ja viltin, mikäli ne sinulta löytyvät. Voit käyttää myös kotoa löytyviä tyynyjä, peittoja yms.

Rentouttavaa harjoitusta!

Tämä tallenne on kuvattu Joogahymyn Studiolla 8.4.2020.

Huom. tämä videotallenne on aikaisemmin kuulunut Joogahymyn Holvissa myytävään Kotijooga viikko 15 -pakettiin, tarkista että et ole jo aikaisemmin hankkinut tätä samaa tuotetta.