Yin 75min – Rintakehä ja hartialinja

9,90  sis alv. 24%

Kuvaus

Tällä meditatiivisella Yin-harjoituksella helpotat hartialinjan ja rintakehän kireyksiä.

Aloitamme ylävartalon avauksilla ja lopussa teemme kaksi eteentaivutusta, jotka kruunaavat vielä tämän ylävartaloon keskittyvän harjoituksen.

Yin-jooga keskittyy herättelemään kehon sidekudoskalvoja, niveliä ja jänteitä, kiihdyttäen niissä aineenvaihduntaa.

Harjoitus on erittäin lempeä, salliva ja hyvin rauhallinen.

Tee joogapaikastasi itsesi näköinen vaikka parilla kynttilällä, vilteillä ja tyynyillä.

Mieli on rauhoittunut harjoituksen jälkeen, joten sopii mainiosti myös illalla tehtäväksi.

Ensikertaisille erittäin hyvä joogalaji. Lempeää joogaharjoitusta!

Tämä tallenne on kuvattu Joogahymy Studiolla 19.4.2020

Huom. tämä videotallenne on aikaisemmin kuulunut Joogahymyn Holvissa myytävään Kotijooga viikko 16 -pakettiin, tarkista että et ole jo aikaisemmin hankkinut tätä samaa tuotetta.