Yin jooga 70min – Hiljainen keho ja hiljainen mieli

8,90  sis alv. 24%

Kuvaus

Hiljainen keho & hiljainen mieli – Yin-jooga. Rauhallinen hengitys johdottaa sinut rentouden tilaan, jossa keho ja mieli on hiljaa.

Pitkäkestoiset yin-asanat ovat apuna kehon rentouttamisessa. Tämä tunti on todellinen hengähdystauko itselle kaikesta tekemisestä ja arjen rutiineista.

Haasteet yin-joogassa ovat enemmänkin mielen puolella kuin kehossa. Jotkin asanat saattavat tuntua voimakkailta, riippuen minkälaisia kireyksiä sinulla tällä hetkellä on. Yin-joogan periaate on kuitenkin se, että jokaisen asanan muodostaisit mahdollisimman mukavaksi. Kaikenlainen kiskominen ja työntäminen eivät kuulu tähän harjoitukseen. Se, kuinka vapaasti hengitys kulkee asanassa, kertoo paljon kehon kireydestä tietyssä kohtaa ja hengityksen muuttuessa liian tiheäksi tai hampaiden kiristyessä, on syytä helpottaa asanaa rennompaan suuntaan esimerkiksi tyynyjen ja vilttien avulla.

Videolla käytetään bolsteria eli putkityynyä ja joogaatiiltä, jotka ovat myös mainio lisävaruste yin-joogatunnille.

Yin-joogan asanat antavat lihaksillesi mahdollisuuden rentoutua, kun rakennat asanan mahdollismman kevyeksi. Tällöin pääset kosketuksiin koko kehon sidekudoksiin, niveliin ja jänteisiin, joita ei ole tarkoitus venyttää vaan ainoastaan herätellä ja kiihdyttää myös hieman aineenvaihduntaa niissä.

Yin-jooga sopii sinulle mainiosti, jos olet ensikertalainen, stressaantunut, vilkasmielinen tai haluat vain hetken hengähtää arjen keskellä.

Hiljennä mieli ja rauhoita keho, yöunet maittavat tämän harjoituksen jälkeen, tervetuloa!

Tämä tallenne on kuvattu Joogahymyn Studiolla 10.5.2020

Huom. tämä videotallenne on aikaisemmin kuulunut Joogahymyn Holvissa myytävään Kotijooga viikko 19 -pakettiin, tarkista että et ole jo aikaisemmin hankkinut tätä samaa tuotetta.